Koselig stalldag

Hei

I dag så vært det en leietur med hesten min for å gjøre noe anderledes enn hva vi pleier å drive noe hesten min synes er gøy da hun elsker å bruke kroppen sin, eg hadde jo på hodelag på hesten min når eg hadde hun med på leietur fordi hesten min kan bli veldig glad og da kan det ende med en sterk hest og eg er jo ikke store personen så vis det skulle skje noe som helst under turen uavhengig av grunn. Kan være så lite som at hesten min skvetter, sta,  ser noe, hører noe, stresset osv så setter eg på hun hodelag for har litt mer å stille opp med føler eg selv og så slipper eg og bruke kjetting på grimen hennes noe som gjør at eg hele tiden må holde et mer bestemt trykk i stedet for å ta noen få halvparader i ny og ne. Vi var på leietur i en drøy time hvor vi bare skulle kose oss max å stresse helt ned, ikke gå på å jage tiden. Og hesten min Mari var veldig flink alt i alt var noen små tilfeller hvor hun vært redd for et rådyr som hoppet over veien men uten om det så gikk turen ganske bra, mer avslappet denne gangen en hva Mari har vært på lenge når det kommer til leieturer, sjeldent hesten min klarer å slappe av så greit som i dag.

Hadde heldigvis også værgudene med oss i dag akkurat når vi skulle ut på tur, rett før turen så var det veldig mye tåke å ingen sikt men lettet heldigvis opp ganske så bra når vi først skulle ut. Kjæresten fikk tatt noen bilder også av når vi var på tur så legger ved noen bilder så dere får sett litt av turen.

 

 

 

 

 

 

 

Våres fine tur i penværet, god å snill hest alt i alt og evt hva mer eg skal skrive vett eg ikke.

 

Vi snakkes til neste gang xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg