Mitt beste innkjøp på lenge

Hei alle dere fine.

Igår så våknet eg til alarmen min klokken 10.00 for at vi skulle handle å ta bussen som gikk litt tideligere for å unngå at dagen med handling og alt eg måtte få fikset og ordnet skulle kunne gå opp i opp da eg hadde mye mer eg skulle få gjort samme dagen innen den og den tiden.

Vi var jo innom både: sportsbutikker, europris, spar matbutikk, en velværebtikk for forskjellige ting, felleskjøpet for å fikse ting til både dyrene og oss og ikke minst REMA 1000. Ting gikk ganske så i 100 fra tidelig på morgenen til utpå tidelig kveld før vi var helt ferdig. Så vi stresset oss av gårde for å rekke bussen og første stopp var sportsbutikk da eg måtte kjøpe meg brodder basert på føret og årstiden så når det først var i orden så gikk vi videre til europris for å finne tilbud på både hygiene artikler, rengjøring for hus og litt små ting til katten. Og til tross for at eg var sliten osv etter det så måtte vi innom noen flere butikker og da kjøpte eg meg denne:

 

Varmeflaske

 

Har lenge tenkt at dette er noe eg skal kjøpe meg fordi når eg først får mensen så får eg skikkelig mensensmerter men så tenkte eg i dag og etter eg kjøpte den i går at denne fungere nok også veldig bra på magesmerter som eg får pga glutenallergien eg har så det fikk eg tester ut i dag og det skal eg si dere denne her er et av dem desidert beste kjøpet eg noen sinne har kjøpt og ikke minst tenkt på. Samtidig son eg kjøpte denne så fikk eg også kjøpt en liten bursdagsgave til mamma.

 

Turen videre og neste stopp etter både spar matbutikk og den andre butikken som eg kjøpte varmflasken på var dollerstore hvor eg fikk kjøpt en ny vannbøtte til hesten min siden hennes gamle sprakk pga kulden så da fikk eg heldigvis funnet en rimelig bøtte som kan fungere, kvaliteten trenger ikke og være dyr når bøtten skal være ute i en hestepaddock hvor det kan være både gjørmete og tørt så lenge den holde vann, og etter den lille turen så vært en kjapp tur på felleskjøpet for å kjøpe saltstein til hesten, ullsokker og godis til katten.

 

For å si det slik etter felleskjøpet så var vi endelig ferdig med handling på lena så da var det bare og sette seg på cafe for å vente på bussen hjem igjen før resten av pliktene skulle gjøre som å fikse stallarbeidet før hestene skulle komme inn, og stallarbeidet gikke veldig fort da vi er 2.

Etter mye stress her i fra og til helvete så hadde vi bare litt igjen å gjøre før dagen vår var ferdig og det var å handle noe mer mat/middag siden vi valgte å droppe det på lena siden vi ikke har bil og blir tvingt til buss og handleposer som vi bærer selv. Mathandlingen som var siste delen av dagen vår var et mareritt da både eg og kjæresten var helt utslitt fra før av men det måtte bli gjort. Så vi endte opp med og ta med mat osv før vi skulle gå hjem hvor eg hadde sekken full, kjæresten hadde sekken full og 1 pose med nok mat i. Uheldigvis så fikk kjæresten min et skikkelig migrene anfall på hjemturen etter siste handlingen for dagen hvor han var på kanten til og besvime på hjemturen så det eneste fokuset vårt var bare å gå rolig og fokusere på å få 1 ben forand det andre.

Kjæresten som har migrene diagnose endte opp med og bare falle ned i sofaen så fort vi kom hjem hvor eg ryddet ting på plass mens han slappet av etter han fikk tatt hodepine tabelletter. Og resten av gårsdagen gikk på å sitte i sofen å ikke gjøre en dritt rett og slett.

Men både varmeflaken og bruddene som eg fikk kjøpt til både meg og kjæresten er dem beste kjøpene eg som sagt har gjort på gud vett hvor lenge, legger ved bilde under av broddene eg kjøpte til oss, begge vi 2 har samme broddene.

 

 

Vi snakkes til neste gang 😊❤️

2 kommentarer
    1. Ja varmeflaske er virkelig gull verdt. Min ble kjøpt inn til menssmerter, å siden vært brukt under både sykdom, fødsel, holde varm barnevogna, eller bare for å varme seg en kald vinterdag

      1. Ja eg vært ganske så overrasket på hvor bra den funket. Virkelig noe alle burde hatt hjemme 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg