Nytt forsøk

Den 14 april så prøvde eg å fikse neglene mine igjen, kan ikke si at eg har blitt exstremt mye flinkere enn sist men tenkte eg skulle teste ut heldekkende tipper fra temu skikkelig for å se hvor lenge dem varer før dem evt skulle falle av. Bruker neglelim fra Nailster som eg kjøpte for noen mnd siden og eg er ikke helt fornøyd med den, limet er så som så. Eg synes det kunne vært bedre på flere måter som lengden på hvor lenge negletippene sitter godt.

totalt på 5 dager så har eg måtte fikse og lime på igjen 3 av 10 tipper fordi dem har falt/poppet av. Så eg Jar drevet å sett på andre typer for å feste/lime på negletipper å har etter noen Google søk funnet en annen type som eg skal prøve i stedet for. Da eg har sett flere YouTube videoer hvor den typen eg har funnet ser mye bedre ut og ikke minst sterker i holdet.
Eg må bare vente til eg har mulighet for å kjøpe det og ikke minst fått mange ideer fra YouTube om små charms for dekor så det kan fort bli litt mye charms rim slutt i flere forskjellige stiler å farger samme med klistremerker for negledesign.

Men kan ikke si at eg er super imponert over Nailster sin neglelim. Vært ganske overrasket over at negletippene fra temu er bedre enn neglelimet etter min mening, kan være at andre ser på det omvendt men etter min mening så er temu sine negletipper bedre en Nailster sin lim som skal være kvalitet. Det eg bært litt stolt over var faktisk frihånd motivet eg lagde på 2 av neglene, for eg så ikke for meg at det var noe eg skulle få til på første forsøk men gikk faktisk ganske bra, bilde under.

 

Ikke perfekt enda men det beste eg har klart, er sefølgelig heldekkende tipper så var jo litt juks også. Ikke laget formen selv.

ikke perfekt enda og formen er ikke noe eg har fått til med polygel. Dette er takket være heldekkende tipper fra temu.

 

Vi snakkes til neste gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg